Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Πήραμε Βραβείο!!!!!!!!!




  Είμαστε πολύ χαρούμενες!!!!Παραλάβαμε το πρώτο μας βραβείο από την blogoφίλη μας Kalli από το http://www.kallisblog.gr/
Σ'ευχαριστούμε τόσο,μα τόσο πολύ!!!!Η χαρά μας δεν περιγράφεται...







Λοιπόν,κατ'αρχήν να ξεκινήσουμε με τους κανόνες:

1.Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2.Φρόντισε να συμπεριλάβεις  στις φωτογραφίες σου το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3.Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερους από 200 followers.Ενημέρωσέ τους για το βραβείο(μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε).
4.Απάντησε στις ερωτήσεις που έκαναν και αν θέλεις φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5.Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.


Πάμε τώρα στις ερωτησεις:

1.Πως και γιατί ξεκίνησες το blogging?

Ήθελα να έχω κάτι κοινό με την αδελφή μου!Έτσι δημιουργήσαμε αυτόν εδώ τον χώρο,ο οποίος λειτουργεί σαν ημερολόγιο για εμάς.


2.Θα άλλαζες κάτι στο blog σου και αν ναι τι?

Θα ήθελα να άλλαζα την συμπεριφορά μου προς το blog,δηλαδή να είχα περισσότερο χρόνο ώστε να ήμουν πιο συνεπείς και να έγραφα πιο συχνά.


3.Υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει στο blogging και τι είναι αυτό?

Όχι,δεν υπάρχει κάτι που δεν μου αρέσει στο blogging,αντιθέτως η ενασχόληση μου με αυτό με  χαλαρώνει και με ξεκουράζει.


4.Τι σχέση έχεις με τους αναγνώστες σου?

Χαίρομαι πολύ όταν λαμβάνω μηνύματά τους!!!


5.Bloggαρεις επαγγελματικά?Κι αν όχι θα ήθελες?

Όχι.Δεν bloggάρουμε επαγγελματικά.Προς το παρόν δεν έχουμε σκεφτεί κάτι τέτοιο.


6.Ποια τα hobby σου?

M'αρέσει πολύ να κάνω βόλτες στη φύση,να διαβάζω βιβλία,και να...bloggάρω!!


7.Με τι ασχολήσε επαγγελματικά?

Πριν μείνω έγκυος στο πρώτο μου παιδάκι δούλευα ως παιδαγωγός σε παιδιά προσχολικής ηλικίας,από τότε που απέκτησα τα παιδάκια μου δεν δουλεύω και ασχολούμαι με την οικογένεια μου.


8.Τι θα άλλαζες στην ζωή σου?

Δεν ξέρω..Νομίζω πως δεν θα άλλαζα τίποτα..Και οι όμορφες αλλά και οι δύσκολες στιγμές έχουν να μας δώσουν σημαντικά μαθήματα για την ζωή.


9.Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος?

Να αποτύχω στον ρόλο της μητέρας.


10.πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σαν γονιό?

Χμμμ....Δύσκολη ερώτηση....Σίγουρα έχω πολύ,πολύ όμως υπομονή...Προσπαθώ συχνά,να θυμάμαι πως ένιωθα όταν ήμουν εγώ παιδί,ώστε να μπορέσω να καταλάβω τις αντιδράσεις τους στην χαρά,στην λύπη,στις ανασφάλειες,στα πείσματα.
Δεν μπορώ να απαντήσω αντικειμενικά σε αυτήν την απάντηση,λαχταράω όμως να λάβω την απάντηση από τα ίδια μου τα παιδιά όταν μεγαλώσουν....


Και πάμε τώρα στην απονομή του βραβείου σε άλλα  blog.

http://www.myhappinessproject.gr/
http://nipiagogiomou.blogspot.gr/
http://blissinsmallthingsl3.blogspot.gr/
http://mariaslilmen.blogspot.gr/
http://katiparapanoapomama.blogspot.gr/
http://demisartattack.blogspot.gr/
http://koritsimalama.blogspot.gr/
http://mamareggina.blogspot.gr/


Οι ερωτήσεις που θα ήθελα να μου απαντήσουν είναι οι εξής:

1.Με τι θέματα ασχολήσε στο blog σου?

2.Τι ήταν αυτό που σε ώθησε ώστε να ξεκινήσεις να bloggαρεις?

3.Πως ένιωσες όταν πάτησεις πρώτη φορά "Δημοσίευση"?

4.Έχεις σκεφτεί ποτέ να σταματήσεις το blogging κι αν ναι,γιατι?

5.Ποια είναι  η αγαπημένη σου ανάρτηση και γιατί?Είχε απήχηση από τους αναγνώστες σου?

6.Περιέγραψέ μου τον χαρακτήρα σου.Ποια τα ελαττώματα σου και ποια τα προτερήματα σου?

7.Περιέγραψε μου ένα όνειρο που έχεις για την ζωή σου/

8.Τι δραστηριότητες σου απολαμβάνεις με τα παιδιά σου?

9.Τι σε κάνει να χαλαρώνεις?

10.Τι είναι αυτό,που στην  καθημερινότητα σου βαριέσαι να το κάνεις?



                                                                                                                                    Βούλα

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι! Θα προσπαθήσω να βρω λίγο χρόνο για να απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αξίζεις,γιατί ασχολήσε με πολύ ενδιαφέροντα θέματα στο blog σου!!Με χαρά θα περιμένω τις απαντήσεις σου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Το πρώτο μου! Σύντομα θα ετοιμάσω ανάρτηση! φιλιά! (για κάποιο λόγο δεν μπορούσα να δω το blogger profil σου και έκανα google search)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι να πάρεις πολλά-πολλά ακόμα!!!!Με πολύ χαρά θα περιμένω και τις δικές σου απαντήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Νιώθω ότι σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα! Οι απαντήσεις είναι και από τις δυο σας; Keep bloggin κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Kalli!!!Το κείμενο το έγραψα εγώ(η Βούλα),αλλα τις απαντήσεις τις είχαμε συζητήσει μαζί,όποτε είναι από κοινού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή