Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Μελομακάρονα!!!

      Φτιάχνοντας πρώτη φορά στη ζωή μου έχω να δηλώσω ότι είμαι κατενθουσιασμένη!!! Την συνταγή τη βρήκα από το διαδίκτυο ( δεν ήθελα να φτιάξω αυτά που κάνει η μητέρα μου, τα ήθελα λίγο διαφορετικά). Επίσης την  άλλαξα ελάχιστα και δεν έβαλα καρύδι τριμμένο από πάνω γιατί προσωπικά δεν μου αρέσει.

Να ξέρετε ότι η ποσότητα βγαίνει αρκετά μεγάλη, οπότε για πιο λίγα βάζετε τη μισή ποσότητα υλικών...



Υλικά:

Για τη ζύμη

3 φλυτζάνια τσαγιού λάδι
1/2 φλυτζάνα χυμό πορτοκάλι
λίγο αλάτι
1 φλυτζάνα τσαγιού ζάχαρη 
9 φλυτζάνες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 ποτηράκι του κρασιού κονιάκ
2 κουταλάκια μπέϊκιν πάουντερ
1 κουταλάκι σόδα
1 κουταλιά του γλυκού κανέλα σκόνη
ξύσμα από 3 πορτοκάλια

Για το σιρόπι
2 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
1 φλυτζάνα νερό
3 φλυτζάνες μέλι

Χτυπάμε στο μίξερ το λάδι με τη ζάχαρη μετά προσθέτουμε όλα τα υγρά και τέλος τα υπόλοιπα. Στρώνουμε σε ταψί λαδόκολλα και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, Φτιάχνουμε το σιρόπι και περιχύνουμε. Όποιος θέλει βάζει από πάνω το κλασσικό, τιμημένο, τριμμένο καρύδι.

Φήμες λένε ότι διάφοροι φίλοι τα δοκίμασαν και τους άρεσαν (σαφέστατα δεν τους έδωσα από αυτά που άρπαξαν στην ηλιοθεραπεία).

              Να έχετε μία πολύ όμορφη μέρα!
                                                        Εύστα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου