Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Η βάφτιση του πρίγκιπα μου!

  Χρόνια τώρα δουλεύω με παιδιά!Οι κατασκευές που έχω κάνει είναι άπειρες και με ιδιαίτερο μεράκι.Από την πρώτη στιγμή που απέκτησα τον μικρό μου,άρχισα να κάνω διάφορα στο δωματιό του.Σας εχω γράψει γι'αυτό.Το ίδιο έκανα στην βαφτισή του.Ήθελα να είναι όλα φροντισμένα και περασμένα από τα χεράκια μου!Και έτσι έκανα!
Το θέμα ήταν καλοκαιρινό!


Το προσκλητήριο



Οι μπομπονιέρες για τους μεγάλους(κηροπήγιο)



Οι μπομπονιέρες για τα παιδιά



Και το βιβλίο ευχών(με την πρώτη ευκαιρία θα σας γράψω ξεχωριστά γι'αυτό)





  Από την εμπειρία μου,σας λέω να τολμήσετε να το κάνετε,για δυο λόγους:
a.είναι πολύ πιο οικονομικά,εμένα μου κόστισαν τα μισά λεφτά απ'ότι αν τα αγόραζα
b.είναι μεγάλη ευχαρίστηση  να τα φροντίζεις όλα εσύ για το μικρό σου θαυματάκι

  Σας φιλώ γλυκά!

                                                        Βούλα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου