Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Κινήσεις χωρίς νόημα...

           Καλησπέρα!!! Πιστεύω ότι αυτό για το οποίο θέλω να σας πω σήμερα έχει συμβεί σε όλους (στην πραγματικότητα θέλω να το πιστεύω, γιατί αλλιώς θα πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ ) ...  Συχνά συνειδητοποιώ ότι κάνω κάποιες κινήσεις χωρίς λόγο και αιτία και χωρίς να το έχω σκεφτεί (αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα οτί τα χάνω). Για παράδειγμα, πόσες φορές έχω  ανοίξει το ψυγείο χωρίς λόγο ( και ταυτόχρονα συνειδητοποιώ ότι δεν θέλώ κάτι απο αυτό). Σήμερα χρειάστηκε να κοιτάξω τρεις φορές το κινητό μου για να μπορέσω να αντιληφθώ τι ώρα είναι. Και το αποκορύφωμα όλων: μετά δεν θυμόμουν που είχα βάλει το κινητό μου...




         Πείτε μου ότι τα κάνετε και εσείς αυτά( τις προαλλές έψαχνα τα γυαλιά μου και τα είχα πάνω στο κεφάλι μου)...
                             Καλό βράδυ. Ευστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου