Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Αναμνήσεις από μυρωδιές...

         Καλησπέρα!!! Πριν απο λίγο ήρθε μια φίλη μου, η οποία είχε πάει σε μια έκθεση λουλουδιών και μου έφερε δώρο ένα βασιλικό. Πόσα χρόνια με ταξίδεψε πίσω!!! Για να πω την αλήθεια έχω ένα θέμα με τις μυρωδιές, τα περισσότερα πράγματα τα συνδέω με κάποια μυρωδιά... Έτσι και με το βασιλικό, με το που τον μύρισα πήγα χρόνια πίσω... Τότε που ήμουν παίδι και τα καλοκαίρια πήγαινα στη γιαγιά μου... Η βεράντα της ήταν γεμάτη απο βασιλικούς που μοσχοβολούσαν και σκυλάκια που τα χάζευα με τις ώρες... Καθόμασταν στη βεράντα, η μητέρα μου με τη γιαγιά μου συζητούσαν με την γειτόνισσα ( εγώ καθόμουν και τις άκουγα) και πάντα υπήρχε μια ιδιαίτερη αίσθηση από τη μυρωδιά του βασιλικού ( είναι επειδή πήγαινα και έκοβα κρυφά φυλλαράκια)...  Για να σας πω την αλήθεια είναι αστείο, γιατί έτυχε να έχω μια συζήτηση για ένα παρόμοιο θέμα εχθές και σήμερα μου έτυχε αυτό για το οποίο συζητούσα...



        Καλό βράδυ!!! Προβλέπω να κάθομαι μέχρι αργά και να νοσταλγώ εκείνα τα όμορφα καλοκαίρια... Εύστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου