Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Γιορτή της μητέρας!!!Το πιο γλυκό γαρύφαλλο!!!

  Πριν δυο χρόνια ήμουν 7 μηνών έγκυος!Κυριακή πρωί ξυπνάμε με τον αντρούλη μου,φτιάχνουμε καφεδακι και αράζουμε.Θυμάμαι είχε πολύ ωραίο καιρό και έτσι αποφασίσαμε να πάμε για φαγητό έξω!Πήγαμε στο αγαπημένο μας εστιατόριο και μιας και ο καιρος μας το επέτρεπε καθίσαμε έξω.Ήταν ένας πολύ όμορφος χώρος,που σε μετέφερε σε μια άλλη εποχή!
  Αφού παραγγείλαμε και φάγαμε το αγαπημένο μας φαγητό,καθόμασταν και συζητάγαμε περί ανέμων και υδάτων,εγώ πάντα με το χέρι να χαιδεύει την κοιλιά!Κάποια στιγμή βλέπω τον άνθρωπο που έχει το μαγαζί χέρι-χέρι με την εγγονούλα του!Η μικρή είχε ένα μάτσο γαρύφαλλα στο χεράκι της και έδινε από ένα στην κάθε κυρία που ήταν μανούλα!Κάποια στιγμή ακούω το κοριτσάκι να λέει:" κοίτα παππού" και έδειχνε εμένα,και τότε της λέει αυτός :"ααααα!Εδώ πρέπει να δώσουμε το πιο όμορφο γαρύφαλλο" και τότε η μικρούλα άπλωσε το χεράκι της και μου έδωσε ένα λουλούδι!Ήταν το πιο γλύκο λουλούδι που μου έχουν  προσφέρει!


Βούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου