Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Κινούμενα σχέδια του 90

       Θυμάστε τα κινούμενα σχέδια της δεκαετίας του 90?? Πόσο διαφορετικά απο τα σημερινά... Αν με ρωτήσετε θα σας πω οτι προτιμώ εκείνα από αυτά που βλέπουν τα παιδιά στην εποχή μας ( και ναι το ομολογώ βλέπω ακόμα παιδικά, τα λατρεύω). Και εσείς με το δίκιο σας θα μου πείτε που τα θυμήθηκα, ε λοιπόν αυτό το θέμα το είδα το βράδυ στον ύπνο μου, είχα μια αναλαμπή...

     Πάμε να θυμηθούμε τα καλύτερα???


1) Χελωνονιτζάκια!!!




2) Bolek και Lolek!!!


3) Flinstones!!!




4) Αστυνόμος Σαίνης!!!


5) Thundercats!!!




6) Μάγια η μέλισσα!!!


7) Τομ και Τζέρρυ!!!



8) Καπαμαρού!!!
Όμορφες αναμνήσεις!!!!! Εύστα...







6 σχόλια:

  1. τι μου θύμισες τώρα!!! αισθάνομαι λες και έχουν περάσει αιώνες!!! πλάκα πλάκα περισσότερο γέλιο ρίχνουμε πλέον με τα παιδικά παρά με τις δήθεν κωμωδίες...πφ μου λείπουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιες αναμνησεις!!! ρε συ είχα αναλαμπή στον ύπνο μου και τα θυμήθηκα χαχαχα... Οντως οι κωμωδιες πλέον δεν αξίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω το 8 και το 5 γιατι δεν τα ξερω?????Μα ποση διαφορα εχουμε τελος παντων???????Βουλα!το 1 το σιχαινομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εισαι τρελη σιχαινεσαι τα χελονιτζακια???? μα καλα απο ποιο πλανήτη εισαι τελος παντων??? χαχχαχα Δεν μπορει να μη ξερεις τους Thundercats για τον καπαμαρου το δεχομαι αλλα τους Thundercats???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα!!!Στις δικες μου εποχες επαιζε καντυ-καντυ,ροζ πανθηρας,μικρο μου πονυ,τι αλλο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή