Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ζήσε την στιγμή...

  Εχθές το βράδυ ήταν λίγο δύσκολο για μένα,ο μικρός είχε κυριολεκτικά αφινιάσει!Είχε πετάξει όλα τα παιχνίδια του κάτω και το σπίτι ήταν σαν να είχε πέσει βόμβα!Φώναζε,ούρλιαζε,γέλαγε,χοροπήδαγε,δεν υπήρξε ούτε δευτερόλεπτο που να καθήσει ήρεμος.Κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι,ήταν 21:20,ώρα για ύπνο!!!Τον ετοιμάζω και τον βάζω για νάνι!Ω Θέε μου επιτέλους ησυχία!!!!!!Τα αυτιά μου δεν άκουγαν τίποτα!!!!!!
  Φτιάχνω το αγαπημένο μου ρόφημα,πέρνω το βιβλίο μου αγκαλιά και αρχίζω το διάβασμα.Καθώς διάβαζα,έφτασα σε μια παράγραφο που με..."σκούντησε"!
  Σας την παραθέτω ατόφια:

      '' Θυμηθείτε  με πόση ευκολία πολλοί από εσάς έχετε πετάξει ημέρες στα σκουπίδια.Άλλες φορές πνιγμένοι στην θλίψη,ανησυχία ή φόβο.Άλλες μηρυκακίζοντας ιδέες και ανησυχία για πράγματα που έγιναν ή που φοβάστε ότι θα συμβούν.
    Όποιος και να είναι ο τρόπος,το σημαντικό είναι ότι πετάτε...κομμάτια από την ζωή σας.Και τα πετάτε με ευκολία γιατί η αντίληψη είναι ότι μια ημέρα είναι μια σταγόνα τον ωκεανό,άρα μια ασήμαντη ποσότητα που ο καθένας  έχει την πολυτέλεια να σπαταλήσει,να πετάξει στα "σκουπίδια",να χαραμίσει.
    Είναι όμως έτσι?Φυσικά όχι.
 Η κάθε μέρα είναι μια ακριβής και μετρήσιμη ποσότητα που εξαντλεί τα συγκεκριμένα αποθέματα των διαθέσιμων ημερών.
  Πόσα χρόνια θα ζήσετε?Σας φτάνουν 80?
 Έχουμε λοιπον και λέμε: 365 Χ 80 = 29.200 ημέρες στην διάθεσή σας συνολικά.
 
Άρα:Κάθε ημέρα έχει ουσιαστικό μέγεθος και γι'αυτό είναι σημαντική.
Είναι μία από τις συγκεκριμένες και μετρήσιμες και όχι μια από τις εκατομμύρια ή καλύτερα,τις άπειρες που πιστεύουμε ότι έχουμε στην διάθεσή μας!''

 

  Άν σας "σκούντηξε" και εσάς,"σκουντήξτε" και εσείς με την σειρά σας τον διπλανό σας!
Που ξέρετε?Μπορεί αυτός να είναι ο τρόπος για να σταθούμε όρθιοι στα πόδια μας αυτές τις δύσκολες εποχές!!!

Φιλιά Πολλά!

υ.σ.:το βιβλίο που διαβάζω είναι το σκέφτομαι μα δεν υπάρχω,του Μιχάλη Χαντά,εκδόσεις ΑΡΜΟΣ.

                                                               Βούλα

2 σχόλια:

  1. Διάβασα την περίληψη του βιβλίου που ανέφερες και πολύ μου άρεσε !!θα το έχω στα υπόψιν! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου άρεσε!!!Αν το διαβάσεις πές μου εντυπώσεις!!!Φιλιά!!!Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή